Jens Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Hørte mye forskjellig om tilstanden til denne bilen i det siste - det er vel fortsatt Dahlström som eier den..?! Noen som vet hva for slags stuk han går for i 08-sessongen..?! Var vanvittig artig å se bilen og hvordan fryktesløse Dahlstrom håndterte den på treff i sommer..!? Når jeg ser sånt rykker det i diverse BMW-glade deler av kroppen, for min del, hvertfall..
bård Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Den er foliert svartmatt med svarte felger, rimelig grom, ligger bilder her inne og sikkert på gatebil.. Den er vel til salgs også hvis du har lyst på den:)
Ad|oS Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Spesielt utseende med slik folie, å må ha vært veldig stress å legge folien. Men hadde ikke sagt nei
Jens Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Noen som vet hvor den har blitt solgt til, da..?! Og hvem..?! Noen her inne på bimmers, kanskje? Hvor finner jeg bilder av den her inne..?
R Andersen Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Den har blitt solgt til en som heter Stefan Jonasson, og han holder til i Stockholmsområdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå