danjyyl Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Selger Interiør til E36 coupe til høystbydende over 1000 kr. Kan selges Del for del Fjører - bud! Orginale sorte elektriske speil - bud fram Seter - liten rift i førersetet baksete dørtrekk - løsnet somme plasser men kan muligens limes sidetrekk Armlene - kun armlenet Dashbord Diverse Dekseler orginale Fjører PM om du er interisert.
minics Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 hei! hvilken farge er det på "baksete+ dørtrekk+ sidetrekk+ Armlene+ Dashbord+ Diverse Dekseler" -trenger nytt interiør;)
steffen- Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 åssen farge er dette? er det høytalere i dørtrekkene?
danjyyl Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Fargen på Trekket er mørkt grått , menst "skinnet" er sort dashboardet er sort og dekslene er sorte. det er hull og gitter for høytalere is dørene , ja
steffen- Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 kan du gjerne ta bilder av dette ? og pris på dørsidene?
patte Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 send pm når du har bilder av alt eller bare dør dekselene er int ....
brenni Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 er interessert.. er interiøret helt? kan du sende meg bilder.. jeg trenger, dørsider, stoler foran, baksete, sideplater bak.. har du teppe tar jeg gjerne det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå