Stjernstedt Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Hei Vurderer å selge mitt logitech g25 ratt/pedal & gir sett! Brukt 1 dag! Pakningens innhold Logitech® G25 Racing Wheel Girmodul Gass-, bremse- og kløtsjpedal Strømforsyning Programvare-cd Brukerveiledning Motstandsfeedback som ikke står tilbake for simulatorer. Rattutslag på hele 900 grader. Girstang med 6 gir. Med Logitech® G25 Racing Wheel tar du spranget ut fra gutterommet og inn på den virkelige racerbanen. Det 28 cm store rattet har skinntrekk og en ekstra stiv ramme av rustfritt stål. Mekanismen for motstandsfeedback består av 2 motorer med kulelager i stål og gir jevn og nøyaktig styring og tøffe motstandseffekter. Med de nøyaktige gass-, bremse- og kløtsjpedalene i rustfritt stål kan du perfeksjonere kjøreferdighetene dine ned til minste detalj. De ulike delene kan skrus fast slik at de står fjellstøtt. Tiden da du kunne skylde på rattet hvis du ikke vant, er definitivt forbi! Til PlayStation®2 , 3 og pc (kun USB-tilkopling). SOLGT
-Anders- Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Har du girbrakett til stol? Ellers er dette et gromt sett!
Stjernstedt Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Nei desverre. Pakken befinner seg i brekstad, ørland kommune hvis noen i nærheten er interessert.
SteffenM2 Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Dette settet er helt konge! Har hatt MANGE timer bak rattet på det der. er utrolig fornøyd, og den neste eieren av dette burde bli det! Anbefales på det sterkeste!
-Anders- Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Det som er noe dritt er at dette ikke er kompatibelt med 360! Ellers hadde jeg handla det. Har testa det mye på en ps3 jeg hadde, så anbefaller folk å kjøpe dette fremfor alt det andre "billig" juggelet du får kjøpt. Koster by the way 2500 nytt så er ingen upris.
Stjernstedt Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Løp og kjøp! Kom blant annet ett nytt realistisk bilspill nå snart. http://www.gamer.no/artikler/race_driver_grid/51465
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå