Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vurderer å selge mitt logitech g25 ratt/pedal & gir sett!

Brukt 1 dag!

Pakningens innhold

Logitech® G25 Racing Wheel

Girmodul

Gass-, bremse- og kløtsjpedal

Strømforsyning

Programvare-cd

Brukerveiledning

u8jug8q8r839fwk6o2st.jpg

Motstandsfeedback som ikke står tilbake for simulatorer. Rattutslag på hele 900 grader. Girstang med 6 gir. Med Logitech® G25 Racing Wheel tar du spranget ut fra gutterommet og inn på den virkelige racerbanen. Det 28 cm store rattet har skinntrekk og en ekstra stiv ramme av rustfritt stål. Mekanismen for motstandsfeedback består av 2 motorer med kulelager i stål og gir jevn og nøyaktig styring og tøffe motstandseffekter. Med de nøyaktige gass-, bremse- og kløtsjpedalene i rustfritt stål kan du perfeksjonere kjøreferdighetene dine ned til minste detalj. De ulike delene kan skrus fast slik at de står fjellstøtt. Tiden da du kunne skylde på rattet hvis du ikke vant, er definitivt forbi! Til PlayStation®2 , 3 og pc (kun USB-tilkopling).

SOLGT

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette settet er helt konge! Har hatt MANGE timer bak rattet på det der. er utrolig fornøyd, og den neste eieren av dette burde bli det! Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Det som er noe dritt er at dette ikke er kompatibelt med 360! Ellers hadde jeg handla det. Har testa det mye på en ps3 jeg hadde, så anbefaller folk å kjøpe dette fremfor alt det andre "billig" juggelet du får kjøpt. Koster by the way 2500 nytt så er ingen upris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...