Gå til innhold

Carsoft diagnose..hvilken og hvor kjøpe i utlandet..? Bilde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Carsoft BMW Ultimate Pro 1.0 det beste til 98' E36 ? (Passer til veldig mange BMW modeller)

Eller er Carsoft 6.5 et bedre alternativ til E36 ?

Må jeg passe på at det er med spesielle kabelsett ?

Hvor kan jeg kjøpe rimelig og vere sikker på å få det originale og ikke uorginalt utstyr i utlandet ? (I Norge er det vel svindyrt ?)

Carsoft BMW Ultimate Pro 1.0

w6ukba.jpg

Skrevet

Kjøpe rimelig OG orginalt ? lykke til.

Uansett carsoft 6.5 interface fra ebay (onestopfactory) funker fjell med en 2000 mod e46 hvertfall. softeware aka carsoft flyter rund i diverse bukter rundt om kring i sverige. Skal du ha orginalt forvent en pris som omtrent en godbruktbil

Skrevet

Ok :oops:

Kanskje greit å satse på en fra onestopfactory siden du har gode erfaringer med den..Vet du om alle disse uorginale er av fabrikatet onestopfactory ?

Pleier det følge med software ?

Skrevet

Nei det vet jeg ikke du men regner med det er flere som produserer slike. Det er jo også flere typer men jeg har bare vert borti den til carsoft 6.5 og den funker som sakt fint til den e46 en og min e34 livedata virket også med e46 en.

Programmvare følger ikke med fra one-stopfactory.

Jeg handlet forresten fra one-stopfactory på ebay og fikk dem til og sende interfacen med påskrevet verdi under 200 kr slapp toll og den var levert på døren etter 3 dager. Er verd og merke seg at du trenger en com port til carsoft 6.5 interfacen om det ikke fins på bærbaren du skal koble til må du ha en pcmcia-com adapter usb-com er heller ustabilt kjøpte min adapter for 80 kr på ebay funker flott den også :)

• 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...