Gå til innhold

Ulyder i min e36 320i 97.mod. pluss ASC ikke funker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. noen som kan hjelpe meg..??? jeg har litt små feil med bilen.. :(

Bilen det er en BMW 320i 1997model.. den har runda 193 000km.. sviver helt fint ikke noe pes.. men det er jo litt små feil som jeg gjerne vil fikse. så den er i helt ok stand:D står åssen prob jeg har.. slenger med et bilde hvis dere tilfeldig vil se åssen den ser ut.

problem no.1 noen ganger når jeg starter bilen når den er kald så kommer det noen gnisse lyder etter jeg har starta bilen.. ligner litt på chinne lyder når du chinner bilen....

problem no.2 kvine lyd når jeg kjører hørers ut som at dekke subber.. men det gjør det heller ikke og det er ikke noe med bremsene for det var før jeg bytta alt av bremser og hånd brekk..

problem no.3 Antispinn (ASC) slutta plutselig å funke.. ABS funker enda.. den trekanten i dashbordet lyser hele tiden antispinnen funker ikke.. har hatt diagnose på bilen.. men de fant ingenting.. har prøvd med helt ny bryter også.. hjelper ikke noe det heller..

Trenger virkelig hjelp her.. er helt grønn når det gjelder skruing.. så vær så snill og skriv hva dere tror det er så jeg slipper å kaste penger vekk på noe som det ikke er .. .

zgy4sp0sd3h208i61uvz.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...