JE Motorsport Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Selger min brukte klimakompressor(pumpe) da jeg ikke lenger har bruk for denne. Har fungert uten problemer til den ble tatt av bilen nå nettopp. Den passer E36 med M50 og M52 motor(320,323,325,328) + E34 med M50 motor.(520,525,525IX) Kan selges med tilhørende klimarør fra torpedovegg til klimakompressor. Selges mot bud
-Anders- Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 vet du om det er mye jobb på en Ikke-Klima bil`?
JE Motorsport Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 hva er pris du ønsker på denne? 500,-kr + frakt er vel billig
JE Motorsport Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 vet du om det er mye jobb på en Ikke-Klima bil`? Det er en god del jobb, men alt går Men da trenger du en del andre ting også, jeg har klimarør fra torpedo til klimakompressor,tørkeflaske og påfyllingsventil som jeg også kan selge. Da trenger du i alle fall også AC-radiator,AC-vifte og rør innv. i coupen + klimabrytere/panel...
Johnny86 Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Passer denne på m3? Passer den, og funker, kjøper jeg den.
-Anders- Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 vet du om det er mye jobb på en Ikke-Klima bil`? Det er en god del jobb, men alt går Men da trenger du en del andre ting også, jeg har klimarør fra torpedo til klimakompressor,tørkeflaske og påfyllingsventil som jeg også kan selge. Da trenger du i alle fall også AC-radiator,AC-vifte og rør innv. i coupen + klimabrytere/panel... Visste det var en del altså. Men når jeg nå tenker meg om, så er det ikke såå varmt i norge hehe. Legger nok ombygging til klima på hylla en liten stund.
JE Motorsport Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Passer denne på m3? Passer den, og funker, kjøper jeg den. Er usikker, men delenr er i alle fall ikke likt...
Johnny86 Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 ja ok. skal høre prøve å finne ut til mandag, så med mindre noen andre kjøper den, og den passer tar jeg den. Men bare selg hvis du får solgt. tar kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå