ac turbo Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Hei.hold på å bygge en m20 turbo motor.motorn er ferdig bygget med dette oppsett:smidd stempler,O-ringet blokk,diesel veiv(2.7l),z45 kam,ppf 50mm wg,ppf grenrør,Garret gt 40 turbo med A/R 0,99,stor intercooler fra wetterhusracing.8:1 i komp Men jeg har ikke skaffet noe data sprut eller dyser,bensinpumpe,tenning Noen som vet et greit produkt som funker på denne motor?? og ca pris?? og enda bedre kanskje noen som ska selge?? noen som kan annslå ca effekt som blir på denne motor?tenkt å kjøre ca 1,5-1,8 kg trykk. bilen er i utganspungte en 323i fra 1983.... div.LJ tronic....orginalt med fordeler
336mik Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Effekten burde ihvertfall passere 500 hk greit. Datasprut som styrer tenning og bensin får du fra under 10 tusen,til rundt 50 tusen. Hva angår dyser,så ville jeg gått for de største høy-ohm dysene du får,vil anslå at de er på rundt 700cc. I bensinpumper har du også forskjellige valg.Ser mange som kjører 2 eller 3 bosch 044 pumper. Også mange som bruker walbro pumper,eller aeromotiv-pumper.
325ixturbo Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Effekten burde ihvertfall passere 500 hk greit.Datasprut som styrer tenning og bensin får du fra under 10 tusen,til rundt 50 tusen. Hva angår dyser,så ville jeg gått for de største høy-ohm dysene du får,vil anslå at de er på rundt 700cc. I bensinpumper har du også forskjellige valg.Ser mange som kjører 2 eller 3 bosch 044 pumper. Også mange som bruker walbro pumper,eller aeromotiv-pumper. ville kjøpt større dyser med tanke på å kjøre md e85, du kan no kjøpe deg autronic sprut på ppf, ser du har handlet litt der før
dunderdo Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Ville gått for underspyling av stempelene og sterkere råder.
ac turbo Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Ville gått for underspyling av stempelene og sterkere råder. har skifta ut m20 råder med m50 råder.trur dæm e litt bedre iallefall.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå