Margeir Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg leter etter noen senkefjære, men jeg veit ikke helt hvilken jeg skal gå for.. Vil helst ikke senke mer en 30mm, og om bilen blir ikke for stiv fordi jeg kjører med 235/40 18 foran, og om det blir subbing??? Hvis noen kunne gi meg noen tips og råd på hvilken jeg skal gå for???? Har en 523IAT 1998.. Skal bare senke den foran...
DanH Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Hvis jeg en gang får coiloverene jeg bestilte kan du jo kjøpe mine Eibach? Nytt sett ligger vel på 1800 kr. Jeg har hatt dem i ett halvt år, og er meget fornøyd med passe stivhet.
bjalle Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Anbefaler einbach 30\20 for best komfort,koster en del men topp kvalitet.
TheBirg Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Har 30mm EIBACH selv og det fungerer veldig fint med 235\45-17" OG mye og gå på. Det er vel til syvende og sist demperene som bestemmer om det subber eller ikke. Altså setter man på godkjennte fjærer med godkjennt dekk dimension så skal det går bra. Senker man bilen for mye (30mm er ikke for mye, 40mm + + + begynner og bli endel;) ) Så kommer den til å slå nedi ett eller annet uten stivere dempere. EDIT : Fjører regulerer høyde og dempere regulerer stivhet (Funksjonene overlapper hverandre noe, men ikke nok til at den ene bestemmer over den andre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå