sveinern2 Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Hei!! takluka mi virker ikke, den går somregel opp men ikke igjen, så jeg skrudde den opp med den "reserve sveiva". Men når jeg skulle skru den igjen i dag så sprakk de festen en setter sveiva inni Så er det noen måte å få igjen takluka? Har beggynt å regne ute, så må ut å få på presening fort som faen eller går jeg en våt å kald sommer i møte Edit: Den står bare på sånn flipp. type råneflipp
sveinern2 Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 tror ikke det er sikringen, for motoren lager en "bzzzz" e lyd når jeg holder inne knappen, men den lager også små klikkelyder/hakkelyder avogtil.... sitter sikringen fremme i motor rommet i den sikrings boksen på venstre side?
Ryan Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 ja de er der. men har du tatt av forkledningen så du kommer til motoren?
Ryan Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 for vis du ta av forkledningen til taklukemotoren kan du lukke igjen med en fastnøkkel
sveinern2 Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 hvilket deksel mener du? Har tatt av det dekselet som er i taket, som skjuler takluke motoren. Men har ikke skrudd noe på selve motoren. Det som er, er at den du skrur igjen takluka med manuelt har sprukket(der du kan stikke inn en umbrako og skru igjen takluka) . så er umulig å skru den igjen ved bruk av umbrako... Den du mener?
Fliid Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 så lenge dreneringen ikke er tett og det ikke "sprut" regner, så skal ikke dette være ett problem. : ) For og ta den "gode" side ved dette.
Ryan Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 ja den kan du bare bruke umbrako? den"skrua" du setter i umbraoen er den helt rund? eller kan du også bruke en fast nøkkel? den skal egentlig være sånn at du kan bruke fast nøkkel.
sveinern2 Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 ja den kan du bare bruke umbrako? den"skrua" du setter i umbraoen er den helt rund? eller kan du også bruke en fast nøkkel? den skal egentlig være sånn at du kan bruke fast nøkkel. Den er ikke slitt rund, selve hullet du stikker umbrakoen inni har sprukket i 2. skjønner? Skal se om jeg kan skru den igjen med fastnøkkel i morgen... Noen som vet hvorfor ikke motoren funker? Tusen takk for hjelpen foresten
Ryan Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 å ja det så har skjedd ja. surt, men kan hende du får skrudd igjen med fast nøkkel. kan være den er ødelagt, er sikkert ikke dyre brukt
flo1 Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 motoren min har også gått nå, det kommer ikke noe lyder eller noe sånn, så måtte finne fram den manuelle sveiva å sveive igang. det er dritten.. mye koster en sånn motor brukt da? noe som er standar å sjekke bortsett fra sikringer? kan det være selve "bryteren" eller? sorry at jeg lånte tråden din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå