FrAnKy Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Heisann! Ville bare tipse dere om å ta turen innom Bass Brothers på nett eller i Fosnavåg sentrum. Mye gode tilbud å bra service! www.bassbrothers.no B M W Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Handlet komplett lydpakke til min E34 hos BassBrothers i slutten av 2005. Bra butikk og bra service. Frode vet hva han holder på med. Møtte på en del problemer med to tweetere som ble svidd bare noen mnd etter kjøp. Fikk erstattet disse uten noen problemer eller ekstra kostnader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrAnKy Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Så bra at du er fornøgd! Har kjøpt stereo hos Bass Brothers til alle bilene mine. Om det har verdt noen problemer så har Frode ordnet det. Og jeg er kjempe fornøgd! Ingen kan konkurrere, prisene er bare best. Har sammenlignet mange bilstereo selgere, menst Bass Brothers ligger alltid under andre. Håper de når langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 handler der selv, super service og bra priser. Ikke alle som ringer en fredagskveld og forklarer en inkompetent (meg) kunde om noen innstillinger på den spilleren som jeg ikke fikk til:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrAnKy Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Hehe.. Ja, jeg var litt uheldig her i fjor sommer. Jeg hadde pakket og gjort meg klar en søndag for å reise på ferie i noen uker til Sverige og Danmark. Så plutselig var det ikke noe lyd i anlegget, da hadde forsterkeren tatt kveld. Så jeg ringte til Frode, og jeg fikk en ny forsterker med det samme. Ikke mange som stiller opp på en søndag for å dele ut varer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå