DANI Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 heisann tenkte eg sko lofta bilen for salg å se om det er noe intr for den? det er en 320ic 92mod 183 000Km -Bilen skal inn til EU-godkjenning nå snarest. -døren er bulket etter en idiot rygga i den men blir fiksa -litt rust i hjul buer men blir tatt det og Bare spør hvis noen er intr... PS:bilen står i stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikks Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 hvilken pris hadde du tenkt deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Litt mer info takk? hvilken farge er det? Pris antydning? Hva er byttet osv. Du ordner eu godjkenninga eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Litt mer info takk? hvilken farge er det?Pris antydning? Hva er byttet osv. Du ordner eu godjkenninga eller? det er 181/9 diamant svart tenkte rundt 65000kr når alt er fiksa bilen er så og si orginal,det er carbon emblemer,klar glass baklykter,senka godkjent i vognkort,felger og K&N filter Eu-godkjenning fikser jeg er det noe du lurer på så ta kontakt på tlf:95238449 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 hvilket interiør sitter i den? sportstoler/skinn? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 hvilket interiør sitter i den? sportstoler/skinn? bilder? det er svarte stoff stoler kan se om jeg får tid seinere i dag å ta noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_v Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Pen bil! Veldig synd med den bulken på siden, Men bra at det blir fikset og ny dør lykke til med salget! Bra bil hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worth Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 tid får du fiksa alt og eu godkjent den da? kan du fixa flere og bedre bilder av bilen? interiøret osv koss er motoren? tikker den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Pen bil! Skulle bare vært 325i Har du valsa bakskjermene? Det måtte jeg med slike felger 8x18 ET 38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 Pen bil! Skulle bare vært 325i Har du valsa bakskjermene? Det måtte jeg med slike felger 8x18 ET 38? takk skal du ha nei bakskjermene mine er ikke valsa men går helt fint vet ikke helt om det er ET38 men går nå ut i fra det er vell ikke så mangen fosjellige av de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 DANI! du får ikkje lov te å sella go bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worth Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 vore kos å fått svar Danii! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 tid får du fiksa alt og eu godkjent den da? kan du fixa flere og bedre bilder av bilen? interiøret osv koss er motoren? tikker den ? -bilen skal til eu-godkjenning på tirsdag som kommer -bilder ska eg fiksa i løpe av dagen -Motoren finnes det ikke ulyder i,har vert veldig nøye med å skifte olje på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 då har eg tatt någen bilder,ganske dårlige då er tatt de med mobil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg