JvP Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Hei trenger et varmeregister til e34 uten klima, gjerne med rør. Er bortimot helt sikker på et det skal være et simens register da jeg ikke finner noe annet som ligner. Men har du noe liggende som du vet/tror passer er jeg MEGET interesert begynner og haste siden vinteren er på vei Det eneste som står på av nr er 83515951 ser ut til og være produsert i 1990. Et par bilder til av mitt HER
JvP Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 Prisen er grei den om det passer. Gjerne send meg et bilde.
AlXz Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Skal sjekke åssen det jeg har ser ut etterpå jeg Har et komplett varmeapp liggende fra en 520i
JvP Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 Flotte greier et komplett varmeapp hadde vert fint fint om det passer over på min bil. Som sakt de som har og vil selge får sende meg et bilde så blir vi enige om noe.
JvP Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Du har fått pm med et lite bud på lykter og varmapparat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå