frelar Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 god bil som er sinsykt god å kjøre selges=) er en 1998 modell=) er gjort en del med bilen... bytta foraksling + bak, bytta panser pga rust bytta front fanger fordi jeg hadde lyst på ny:P+++ bilen har gått 320000 men bærer ikke preg av det... den går som en klokke fremdeles... send melding da;) 414 58 550=) Snakkas;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 En fordel å oppi årsmodel! BIlde er heller ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frelar Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 En fordel å oppi årsmodel! BIlde er heller ikke dumt hehe:) vet:P men fikk det ikke te:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Fikk ikke til å oppgi årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frelar Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Fikk ikke til å oppgi årsmodell? Hehe:) joda:P men dreit meg ut når jeg skulle legge inn bildene:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Se der ja Den var ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frelar Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Se der ja Den var ikke verst hehe=) takker=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Kan være en ide å ta bilder av bilen i andre posisjoner enn bare fronten. 4 nesten like bilder, hva er poenget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 hva slags pris er det snakk om her? får ikke solgt noe uten å oppgi en pris da og flere bilder.. av interiør,alle sidene og motorrom.. sørg for å ha godt med lys så folk ser hva de muligens kan kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg