camxer Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Jeg har et problem med at kjølevæsken forsvinner ganske så fort (0,25L per 100km). Oljen er helt fin, kjølevæsken er heller ikke skitten og det er absolutt ingen synlige lekkasjer noen sted i motorrommet. Har sjekket når bilen hadde stått en stund, når den var varm etter lengre kjøring uten å se noe som helst lekk i motorrommet eller vann under bilen... Er det noen som har en anelse hvor den blir av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Fordamper, f.eks. fra en slange under innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Du blir ikke våt på beina heller ?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Fordamper, f.eks. fra en slange under innsuget. Takker for tipset, visste ikke at det var noen slanger som kjølevæsken gikk gjennom under innsuget. Nå gjelder det bare å sjekke om synderen ligger under det etter å ha funnet en måte å komme seg til. Skal undersøke imorgen. Irriterende at haynesboken jeg har er kun til E34 med M20/30 motor og ikke M50 Tror at jeg burde skaffe meg en til e36 snart siden den har samme rekkesekseren som min bil... Hvis det er noen som har andre tips, så er det bare å komme med de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå