tigern1984 Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Jo, da skjedde det som ikke skjer meg. Før nå da seff. Jeg pungterte høyre bakhjul på en SOLID glassbit. Og det verste av alt er at dekkene ikke er kjørt med lenger enn en måneds tid. FETT! De var nye når jeg kjøpte bilen, og nå må jeg finne ut hvor de selger tilsvarene, med mindre en av de lokale dekksjappene klarer å fikse greiene. Er det noen som vet hvor omfattende en skade på ett dekk må være før det ikke er mulig å reparere?
TSL Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 bør være ganske stor skade. lappet nettop et hull på godt over en cm i daameter på lastebilen. men det er kanskje ikke like greit på vanlige hjul
crizi Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 gjorde det samme for ikke så lenge siden, hvis det bare var litt glass så burde det kunne lappes ta det med til en dekkhandler burde koste 300-400 hvis du tar av og på hjul selv
Ad|oS Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Skjedde meg også på fredag. Venstre bakhjul. Selvfølgelig det dekket med best mønster på hele bilen
Dirty Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 gjorde det samme for ikke så lenge siden, hvis det bare var litt glass så burde det kunne lappes ta det med til en dekkhandler burde koste 300-400 hvis du tar av og på hjul selv Lol. betaler mellom 50-100 kroner å få lappet dekket her jeg bor
EvenS Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 gjorde det samme for ikke så lenge siden, hvis det bare var litt glass så burde det kunne lappes ta det med til en dekkhandler burde koste 300-400 hvis du tar av og på hjul selv Lol. betaler mellom 50-100 kroner å få lappet dekket her jeg bor Da dryler de inn en plugg fra utsiden i såfall. Det er ikke brukendes til annet en en nødreprasjon siden du ikke vet hvordan dekket ser ut på innsiden. En skikkelig reprasjon fra innsida koster vanligvis fra 300,-
tigern1984 Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Jeg skal sjekke på Solberg dekk og på min lokale dekksjappe og få pris, så skal jeg legge inn pris, evt. bilde av skaden (hvis jeg gidder), så har dere et inntrykk av pris/skade forhold.
Dirty Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Deter mye mulig. men dekket varer ikke mange dagene uansett. er jo sommer og spinning nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå