berntinu Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 hjelp!!! sitter kun med reserve nøkkelen.. Åssen skrur jeg av alarmen...? 320. E46 lite strøm igjen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Sett deg inn i bilen mens det uler og vri om tenningen ,alarmen stopper av seg selv ,om nødvendig heng på starthjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 reservenøkkel uten eller med fjernstyring ? Innstallatør skulle kunne hjelpe deg med dette. Er det orginal eller ettermontert alarm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntinu Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 det virker som om at den er etter montert... veit at jeg kan vri på nøkkele i dør låsen. å at den skrur seg av da... men hva er kominasjonen jeg må vri..? slitter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntinu Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 nøkkelen med fjernstyringa ligger på stasjonen. har kun en kopi og plast nøkkelen.. noen som veit åssen jeg må vri på dør låsen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Ligger på stasjonen, OK.... men tror ikke noen nøkkelvridning i låsen deaktiverer alarm. Da hadde det vært lett og ta en bil med alarm da Kontakt de som har satt inn alarm. De burde kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå