Waldez Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Selger en Servotronic styresnekke til M5 gir mer direkte styring på E34. Gi bud på PM
Waldez Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Ingen som trenger ordentlig styring på E34. Kan byttes i E30 diff.
Waldez Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Er vel det de kaller progressiv servo. Veldig lett på ratte i lave hastigheter tyngre desto fortere det går. Er styrt av hastigheten på bilen ikke turtallet på motor. M5 gir en mer direkte styring enn en standard E34 snekke. Goe greir dette.
Morty999 Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 hvordan "veit" den farten på bilen da? noe ledningsgreier eller åssen funker det?
Waldez Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Du trenger en styringsbox ja kobles bla inn på speedometeret. Tror at ledningsnettet allerede er formontert. Er et stikk med 2 ledninger som går til en magnetventil på snekka. Har ikke sjekka så nøye på min da den allerede har dette montert fra fabrikk,men på koblingskjema ser det rimelig enkelt ut. Kjøpte denne for er kjekt å ha,men med den hastigheten jeg bytter bil i kommer den nok ikke til å bli brukt av meg.
Morty999 Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 jeg tenkte å bruke denne i en e28.. og da trenger jeg hele styringsboksen og led nettet..
Waldez Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Tror det mest fornuftige da er å gå inn på bildelsbasen.se de har 2-3 sånne snekker der. Har de snekka så har de vel boksen også finns ingen i Norge tror jeg. Ny pris er heller stygg. Sjekka koblingskjema på boksen i sta den har 2 ledninger til snekka 1 jord 1 til instrument og 1 til sikring nr 28
Waldez Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Nei bare bud ingen som har sakt helt sikkert at de skal ha den. Det bys friskt,men det er ikke det samme som betalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå