geirauer Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Ble litt sen å lage ny tråd om min nye bil, men her kommern Karosseriet er 1986 320i men støtfangerne og motor er fra en facelift. Motorspeccs: 288graders kvasskam (Original nå) Smidde stempler Portet og planet topp med MLS 3,5mm toppakning Grenrør Bygd om til el-vifte (Nå med termostat) Fargen er diamantschwarz metallic. Har investert i litt anlegg baki Har også skiftet frontfanger da den som sto på så litt shabby ut. Bilde av kompis som mekker Sjettent bilde av bilen med sommerhjul Azev 9x16 med 205/50r16 dekk Bilde av maskineriet Mine planer for denne er: Kjøpe nye bakdempere Bytte til original kam for å få bort ujevn tomgang og lugging (gjort) Mer kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Har fått svingt meg og overhalt hele toppen Alt nytt og originalt. Holdt på å bli gal av den kvasskammen.. Bilen gikk jo ikke under 2000rpm. En stk arbeidsbenk Original kam Blanke og fine deler Etter oppstart ble bilen mye bedre å kjøre på grunn av ny kam som ikke gjør at bilen lugger. Den går også mye smoothere. En jeg kjenner har fått en e30 som han skal bruke til rallybil. Var ute å så på den og jammen hadde den ikke servo Siden min bil allerede hadde servotannstag dro jeg med meg pumpen og noen nye servoslanger. Litt lettere å ratte rundt med servo på 9x16 felger Men så gikk bilen kun på 5 sylindre ( dette problemet kom ikke under overhalingen. det har kommet og gått før). Dro ut en og en pluggledning når bilen sto å gikk på tomgang og fant ut at det var nr 5 som ikke gikk. Jeg har gnist til tennpluggen, har spenning på dysen. Høres dette ut som en gåen magnetventil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Jeg og en kompis vasket litt og tok en liten photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Javisst Godt å se at det fortsatt finnes ungdom som kan å skru og gjøre ting skikkelig gjennomført Flott bil, litt av en kontrast til den 240'n der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Flott E30! Den va fin... kor langt er den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 fin bil hvorfor 3,5 mm pakning når du ikke har overladding? forsto det slik at den pakningen var for å senke komp. jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Pent! Shadowline lister, svarte nyrer og m-tech bakfanger hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Takk for det Bilen har akkurat rundet 215000km Grunnen til at pakningen er såpass tykk er pga at toppen er planet og stemplene kommer litt opp av blokka (smidde stempler). Så klaringen mellom ventilene og stemplene er minimal selv med denne pakningen. Ja, kjedelig å kjøre rundt med 7:1 i komp når man ikke har snurrebass Har sorte nyrer med dem var lakkerte. Så satte heller på di fine chrome. Skal kjøpe sorte nyrer og lister etterhvert tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 chrome lister er meget kledelig, også på denne bilen : ) Få byttet ut sprenglista rundt front og bakrute til noen nye i chrome : ) Chrome nyrer er og ett must : ) Vet jeg blir hengt til de grader, da shadowline er "inn". Chromen faller meg best i smak (men det finnes en grense! Man bytter ikke ut håndtak osv osv til chrome) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå