vegsir Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 har lyst på nye baklykter til bilen min etterhvert. har lenge tenkt på de som er blanke i midten, men liker også å skille meg litt ut så da vurdere jeg disse. hva tror folket? blir det tøft, eller bare griseharry og stygt? bilen er forresten dolphin metalic. derfor jeg tenkte at de kanskje kan passe med fargen.
-Anders- Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Blir griseharry og stygt. Det beste og peneste til E34 etter min mening er vanlige rød/hvite
///Mysild Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Blir griseharry og stygt. Det beste og peneste til E34 etter min mening er vanlige rød/hvite enig!
LianLi Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 De der lyktene ser alt for moderne ut i fohold til resten av en e34, passer ikke overhode er nå min mening.
HelgePer Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Jeg ville ikke valgt noen av de du har vurdert. Jeg hadde gått for slike. Men det er min mening. Det er din bil og du bør gå for det du selv mener er penest. Kansje dette kan hjelpe deg litt på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå