BMW E12 M535i Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Disse skulle egentlig brukes som vinterfelger på min E12, men den skal ikke brukes på vinteren , så da legges de ut for salg... Info: 8x15", 5-120 Boltsirkel, Innpress 22 , Senter 72,5 Disse felgene passer til E12, E3, E23, og E28. (har akkurat like specs) SOLGT 3 eiket sportsratt i skinn som passer til E12, E21, og tidlig E28 (fra mars 1984 og eldre), selges. SOLGT Alexander tlf - 920 44 919
BMW E12 M535i Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 smood skrev: pris på rattet? og hvor stort er det? Rattet er 380 mm . Prisen kan vel diskuteres. Jeg har to stykker. Et som er komplett med nav og navkopp, og ett som er uten dette, men som jeg har trukket om hos salmaker. Kostet meg totalt 1400,- med kjøp, og omtrekking av rattet. Rattene er i veldig god stand. Du kan få med begge, så du kan velge hvem du vil bruke. Navet og navkoppen kan selvfølgelig byttes over om du vil Og det går å skaffe nye navkopper også fra BMW , så får du to komplette ratt. Hva er akseptabel pris for deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå