Flippern Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Hei! Etter en liten missforståelse, så selger jeg følgende deler: - Øvre bærearm, (casterstag) - venstre side - Øvre bærearm, (casterstag) - høyre side - Paralellstag Alt er 100% strøkent, aldri brukt. Bærearmene har -ikke- foringer. Ellers er alle delene produsert av Meyle, (tror det skrives sånn). Pris? Tja, vi sier 350,- per del, også runder vi ned til nærmeste hele tall ved kjøp av alle delene Hadde vært "kjempe" om noen i området mitt hadde trengt disse delene, så hadde jeg sluppet å styre med posten. M.v.h. Raymond 92403359
Flippern Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 "bumping" er en uting, så kommer bare til å gjøre det en gang. Håper noen som har en e34 som rister litt ved bremsing, ser annonsen, og slår til! M.v.h. Raymond
Simpel Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Hei, Har en E34 525i Touring 96 modell, vil disse gå på denne mon tro? Ser bærearmen ut som på dette bildet? Og ikke minst, er dette fortsatt til salgs? VH PE Kjepso
Stephan.s Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Hei,Har en E34 525i Touring 96 modell, vil disse gå på denne mon tro? Ser bærearmen ut som på dette bildet? Og ikke minst, er dette fortsatt til salgs? VH PE Kjepso Det er nedre bærearm, den som selges er øvre.
Simpel Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 OK, takk for opplysning der. Er så mye deler å holde styr på..... Per
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå