jk_conix Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Trenger ny lakk på bilen og bare lurer på om det er noen som er villig til å gjøre det? Svart eller diamantsvart. Bilen er en e34. Hvis det er noen så send meg en mail elns om hva det vil koste cirka for hel lakkering. jk_conix@hotmail.com Er litt sveise arbeid som må utføres også. Mye av det kan jeg sikkert få gjort selv.
jk_conix Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 ingen som tar jobben? Trenger sikkert ikke lakke taket el panser. Siden jeg skal ha samme farge som jeg har. Diamant svart. Noen som har tips om hvor jeg får kjøpt Diamant svart lakk?
StianA Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 du får jo kjøpt lakk hos en lokal forhandler da. eneste du trenger og gjøre er og lese av lakk koden og levere den.
jk_conix Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Hakke peil hva lakk koden er. Vet bare at det er orig bmw diamant svart.
_CoZm|C_ Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 står ikkje lakk koden på ein av de fremre støtdempertårne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå