Gå til innhold

Godkjenning av ombygg fra 320i til325i e30

G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

sjekk plugghullene på 325`n om d står 2.5..gjorde d på min 325 og biltilsynet så d :twisted: blei ikke så imponert nej..må bytte ned til original 320 nu jah..

før å få d godkjent må du bla. ha 51 mm fjærbein og som sagt av nån andre skivebrems oxo bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har hørt at det er mulighet for å få godkjent ombygging, snakka med en kar som har jobbet i mange år på biltilsynet. Han sa at jeg måtte ha papirer som kan dokumentere hva en 325 har i forhold til hva f. eks en 320 har. Så var det hvordan man skal få napp i noen sånne papirer, er vel ikke noe BMW-norge sprer rundt seg regner jeg med..?

Veit at 320i og 325i motorene er såpass like at det skal noe til for å se forskjell, men vil at bilen skal vere 100% godkjent, for å ha samvittigheten på det tørre om noe skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger Motor, fjørbein foran, bakstilling med skivebremser, stabstag foran og bak. I tillegg må du ha papirer på bilen delene kommer fra, det enkleste er å ha en komplett delebil som du får plombert hos BT. Eller du kan få et aut. BMW verksted til å gå god for at de nødvendige delene er byttet. Før du setter igang bør du sende en søknad til BT om hva du har tenkt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...