BMWBenny Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Heisann, Det begynte med at jeg dro lysbryteren helt ut for å bruke fjernlys at nærlyset mitt forsvant. Da startet jeg bilen på nytt og det var tilbake. Men forsvant igjen om jeg dro lysbryteren ut. Det unket å bare starte bilen på nytt i 2-3 dager men nå er kjørelyset helt borte. alt annet lys er intakt pg det lyser ikke på kjørecomp :S Det er ikke jordinga ikke pærene og ikke releet som sitter i sikringsboksen. Tips?
tikkakjell Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 sjekk om instrument lyset og forsvinner, hadde eit lignende problem på ein e-30 eg og, då var de eine relle'et under rattet eller der, men kommer ikkje på hva av dei det var
BMWBenny Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Ingen tips? Er det ikke et automatisk kjørelys relee eller noe sånt om kan ha tatt kvelden? eller har det andre symptomer?
BMWBenny Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Rører jo ikke den for at vanlig kjørelys skal komme på. :/ De slår seg på automatisk.
Eksos Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Fullt klar over det, men allikevell, min lysbryter er dårlig, og må fikkle med den for å få nærlysa til å lyse Parklysstille derimot smetter rett på plass...
BMWBenny Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 hmm, og din har orginalt instalert automatiske kjørelys?
Eksos Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Ja, kjøpt ny i møre og romsdal.. Skader iallefall aldri å teste dersom du har en tilgjengelig.. Dersom du derimot må kjøpe ny er det vell kanskje en annen sak..
BMWBenny Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 kamerat av meg som har lik bil, mulig jeg kunne prøvd han sin lysbryter. Mye stress å få den ut?
Eksos Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 nei, easy det.. du må løse deksellet som går under dashen, resten er fort gjort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå