FrAnKy Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Ønsker å kjøpe kjørecomputer/check-controll som passer til 1993 BMW E36 325i Coupé Og den må fungere 100% Skjermen og tastene må virke helt fullstendig. Kontakt meg på pm eller e-mail: frankhansen@hotmail.com BMW E36 325i Coupé
Sir Hofstad Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Gir du meg litt tid kan jeg skaffe deg check control som jeg har overhalt. Vil du ha sett for ombygging til full kjørekomputer (den største) kan jeg hjelpe med det, men koster mer. Ikke jeg som selger sistnevnte.
Ullsokk Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Har fortsatt min til salg. Eneste minus var at den ene knappen er litt hard..
FrAnKy Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 J. Hofstad skrev: Gir du meg litt tid kan jeg skaffe deg check control som jeg har overhalt.Vil du ha sett for ombygging til full kjørekomputer (den største) kan jeg hjelpe med det, men koster mer. Ikke jeg som selger sistnevnte. Hmm.. Så det er fullt mulig å få oppgradert til den største modellen i bilen min? Her er den modellen jeg hadde tidlegere, som jeg prøvde å gjøre ett lite inngrep. Da skjermen viste bare halve teksten. Men det lille prosjektet fikk jeg ikke til å hele dritten ble ødelagd. Men nå trenger jeg en ny som fungerer 100% BMW E36 325i Coupé
FrAnKy Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Ullsokk skrev: Har fortsatt min til salg. Eneste minus var at den ene knappen er litt hard.. Ja, jeg har deg litt i tankene.. Men du hadde den modellen jeg hadde tidlegere? BMW E36 325i Coupé
FrAnKy Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Såg grei ut den.. Bare jeg ble litt nysgjerrig på den ombyggingsettet som J. Hofstad snakket om. Så jeg kan få den aller største modellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå