Kobar Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1877662 ikke solgt likevel.. useriøs kjøper kan man vell kalle sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 hadde den ikke vært så langt unna skulle jeg kjøpt den idag:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Her er alle bildene jeg har tatt av bilen opp igjennom di to årene jeg har hatt bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Her er ett bilde innenfra bagasjerommet, hvor det var en bulk på utsiden. bulken kom fra verktøy som lå bak i bagasjerommet, og smalt i siden i en sving. skaden er rettet opp fra utsiden, og ingen tegn til rustangrep fra hverken ut eller innside! prøvde meg med sotefilm på lyktene... resultatet ble rått, men veldi dårli lys. så det ble fjerna etter noen timer.. Stemningsbilde fra campingen på Rudskogen sommeren 2007, da jeg kjørte 120mil på en helg med denne bilen. 3stk personer, og fullpakket med bagasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Hvis du enda har bilen i slutten av mnd, er jeg veldig intr i bilen. Har ikke penger før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 annonsen her blir sletta når den blir solgt, så du ser bare om du finner igjen annonsen eller ikke i slutten av mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg