BMW89 Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 hei jeg har kjøpt meg e60 og på den ene front lykten lyser ikke ringene ingen av de ? går altid begge ringene nå en pere har godt eller ? og vilke perer er det har biltema?
Mr.Silver Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Om jeg ikke tar feil så er det en pære pr. side. Så derfor er det begge angeleye ringene ikke lyser. Tviler på at detter noe biltema har. Hadde jeg ikke vært ombord så skulle jeg forsket litt å funnet link til deg men så ufattelig tregt internett her.
BMW89 Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 ok tusen takk hvor. er det en spesiell sokkel ?
Mr.Silver Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 ok tusen takk hvor. er det en spesiell sokkel ? Var iallefall det på min E91. skrues fast med to skruer. På E90 og E91 er det likt, men på E92 så er det andre igjen.. Farlig å ha noe likt vettu.. hehe..
BMW89 Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 hmm men kutter begge ringene ligt hvis et går
Mr.Silver Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Som jeg har prøvd å sagt, det er EN pære pr side. Altså om en pære går slutter ringene på den ene siden å lyse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå