hare4 Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Noen som har erfaring med soting av ruter i kristiansands området? Skal sote rutene framme og bak på sidene og bakruta. Noen som er gode på pris og kvalitet, vet pit stop gjør slikt, hvordan er de? Noen som vet? er taknemlig for alle svar.
Spinx Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 jeg lurer også på dette men jeg har hørt litt rundt det koster alt fra 7000++
thorern86 Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 stive i pris nedi der altså får lagt film for 3750,- hos skandinavia solfilm.. men er vel bare oslo eller trondheim dem holder til. har ihvertfall lagt film på 3 biler hos dem:)
///Mysild Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 hehe jeg kan ta alt utenom bakruter... for det har jeg gitt opp haha... men det er hjemmesoting nei da... du får høre med hurtigruta, eller riis...
Diezelpower Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Har hørt mye rart om skandinavia solfilm, det meste negativt... Derimot... Jeg har hatt 2 biler hos Riis, og de kan sakene. Dyrt ja, men kvalitet koster. Jeg har blitt stoppet 2 ganger i teknisk kontroll med 20% film bak og 45% foran uten at de har sagt noen ting. De ba meg rulle ned vinduene, kontrolløren gikk over kanten på vinduet med fingeren og spurte om jeg hadde så mørke ruter... hehe....
///Mysild Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 hare4: har du sedan? er faktisk veldig enkelt hvis du bruker mye vann og zalo spinx: din hadde jeg levert inn stress med de bak, med mindre du bruker spray
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå