///Dybdahl Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 x b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 åhhh!!! det må være en deilig lyd fra K&N filtera dine eller? Tøff bil! Men synst ikke noe om den M'en i grillen din, men det er bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ja,dei gjorde susen dei:) Men det beste var å få av flammedemparen å få 3" heile veien ifra Kat`ene:) Da tok det igrunn heilt av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Der har dybdahlen funne forume & ja.. Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Fiiiin E39 og en annen med Vertini felger også Men enig med Larsegutt, få av den M`en i grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Lydklipp takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Flott bli, men har du putta DTM-stusser på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 må sei meg enig me folko her altså richi.... du må røska av emblemet i grillen og hiva da på eingongsgrillen... ilag me M5 merket bak på dieselen te tommy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Flott bli, men har du putta DTM-stusser på den? Det er Remus effektanlegg. Når eg førhørte meg rundt så fekk eg beskjed om at det va det beste merket!! Både effekt å lydmessigt! Fornøyde eg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Pen bil! Så den i Stavanger på treffet der og kan bekrefte at det er grei lyd i den Remus og Eisenmann er vel det beste man kan få tak i, så du bør være fornøyd Og bremsene foran, grei dimensjon på dem for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Dybdahl1: Det er ikke merket Gunnar mente når han skrev DTM-stuss. DTM-stuss er sånn typisk e36 eksos som er "bøyd litt opp" på tuppen;) Og jeg syns nesten det ser ut som DTM-stusser selv;) Remus er helt knall det! Og de har vel potter som er helt "rette/strake rør" Grattis med nydelig bil Men få av emblemet du har i grillen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Takk for det:) Egentli så likte eg E34 skallet best,men å finne eit støkent eksemplar i M5 va ikkje noe lett,så det blei E39. Angre ikkje på det:) Remus hadde berre effektanleg til E39 M5 i slike endestusser:( Tru meg,eg va skepisk.Synest rake rør e finest på 5 serien. Men det ser greit ut når ein blir vante med dei:) Når det kommer til det emblemet så trur eg det kommer fra at eg likte E34 best før,å dei M5`ane hadde slikt i grillen. Ser faktiskt betre ut enn et det gjer på bilde. Noen som veit kor eg kan få tak på slikt stabb stag over fjørbena i motorrommet? Skulle hatt den litt stivere enn det den er nå! Føler eg har ringt overalt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 AC Schnitzer, Hartge eller Hamann har garantert noe. Send en mail til de og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Nydelig bil du har fått deg, men som folk sier, bort med merket i grillen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 det heter ikke stabstag stabstag går fra hjulspindel til hjulspindel 7 demper til dember under bilen du tenker på tårn-avstiver hør med klausen tuning 325i_cab tror jeg han kaller seg her inne :Phan selger myyyye rart til bmw.. mange avstivere osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå