thorab Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13341725 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compare94 Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 vinterdekk? servicehefte? eu kontroll? dette står på vegvesen.no: Bestilling av periodisk kontroll Feil understellsnummer Understellsnummeret stemmer ikke overens med registreringsnummeret. For å gå tilbake klikk her. virker litt mystisk dette!! er det noe galt med den er det derfor du selger?? skader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorab Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hei. Det er en tastefeil fra vegvesenet, det er en bokstav som ble tastet feil når jeg kjøpte den fra forhandleren i August.. Noe som ble fikset opp i på EU-kontrollen. Dette er dokumentert. Vinterdekk er helt nye, og kun brukt denne vinteren. EU-kontroll ble utført 22.02.08 og er godkjent frem til 31.01.2010 Det er ingen skader på bilen, grunnen til at jeg selger den er at jeg skal kjøpe meg en coupe. Servicehefte er også på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg