marararius Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Hei Har litt deler jeg skulle solgt som jeg ikke har bruk for. Liten list til bagasjeromslokket . Sedan. Samme som står på denne: Vurderer også å selge Sonar oneblock angel eyes lykter til sedan. Litt limrester oppå bare etter øyelokk, har ikke prøvd å vaske, men kan få gjort det. På venstre lykten, ser det ut som om det er nesten smeltet litt i glasset, men er ikke hull, og ikke veldig synlig om man ikke kikker nøye. Gi bud.
EirikL Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Er bagasjelista brukt og tror du den vil passe luka på en cab?
marararius Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Den er ubrukt. Om den passer vet jeg ikke.
marararius Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Her er bilde av lyktene. De er brukt ca. et halvt år, og det er noe steinsprut på de, men ikke mye. Alle lys funker, og alle ringene. Lysene lyser veldig bra.
marararius Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Er litt skitt på de under der øyelokkene har vært, men skal ikke være noe problem å vaske tror jeg. Kan gjøre det i morgen, og legge ut nye bilder da. "Skaden" på venstrelykten
///Mysild Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Er bagasjelista brukt og tror du den vil passe luka på en cab? bakluka på cab, er vel ca lk som på coupe, altså litt mindre enn seda, men om den går litt utforbi luka gjør jo ikke noe hehe... du kan jo også bare slipe dette til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå