kanutten Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 hei,,har en 1993 318i. av å til kommer det en slags rumlelyd fra exsosanlegget.står bilen i fri,og jeg ruser opp,kommer den på rundt 3000rpm.lyden kommer også ved kjøring. lyden kommer også når jeg slipper gassen. er det katalysator på disse bilene,eller kan det bare være resonans???? noen??
IvarT Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Ja det skal være katalysator på denne, og det kan være innmaten i katalysatoren som er løsnet.
///Mysild Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 eller så kan det være at du har litt ettertenning av bensin i eksosen... hadde det på min gamle 318i, og har det på 320en nå... katten min er btw fjernet
Pinky Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Kan også vere støydempingen som er over eksosanlegget som er løsnet i et feste og ligger nedpå eksosanlegget. Eller det kan vere et eksosfeste som er røket, det fremre på gikassen knekker ofte og ligger gjerne å vibrerer på visse turtall.
Rabies Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Hmmm... Har akkurat samme greiene på min e36. Rumling på ca 3000rpm.
kanutten Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 eg får jekke opp bilen en dag og ta en kikk.mistenker katalysatoren...
m3rnie Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Hva sier de på eu-kontroll viss en har tatt vekk katten?
Ole@Automote Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Hva sier de på eu-kontroll viss en har tatt vekk katten? Går uti fra att de prøver å instalere en hund i stedet Fra spøk til revolver, hvis du fjerner katten og setter inn en dummy så er det ikke sikkert de merker det en gang.
Champ Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 hvis det er katta som har løsna er det bare å banke i katta å høre om det er løst inni der, hadde dette på min og det var enkelt å finne ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå