Thomassino88 Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 kjøpte det i desember en gang. det er en ripe. men den syns ikke så veldig godt.kjøper får med 2 pumper den ene er en Eheim og den andre er sånn drit som følger med akvariumet,2 hover en stor og en liten,svart og hvit sand,Termometer,Varmekolbe,slam suger,Varmekolbe..8 rødbuk piraya 9-12 cm store,kan bli 30cm kan bytte mot noe fett PS:de er VELDIG aggressive.så de går ikke sammen med annen fisk sånn går det med alt av annen fisk som man putter i akvariume Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 ca minstepris og hvor i landet holder du til?Hva synes du om paintball?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 bor i holmestrand i vestfold 20min fra drammen ¨det hadde vært morro,litt info om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 fett, visste ikke at vi hadde piraja i holmestrand:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 4000 jo er masse piraya i holmestrand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 hvor mye skal du ha for kun pirayaene? piraya går faktisk veldig bra sammen med annen fisk.. jeg hadde piraya sammen med div ciklider men etter atte pirayane fikk "skam bank" måtte jeg skille de :S piraya er en FEIG fisk som gjømmer seg i det ene hjørnet av akvarie med engang man stikker handa nedi ett av de andre hjørnene.. de er jo trossalt i familie med neon tetra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 du kan jo komme få fange en.så skal du få alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå