320it Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Skruen på den ene batteripolen var noe løs, så den mistet kontakten. Etter dette kom det bare opp protect på spilleren når jeg slår den på... har prøvd å trykke på reset knappen uten hell.. Er forresten en kenwood kdc- x891 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silver Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 har bare tips til feil-søking desverre.. voltmeter på batteri, lite sannsynnelig att volten er for høy men hvem vet:P som regel er maks volt rundt 14 tror jeg.. du kan koble ut høytalerene å se om spilleren fortsatt går i protekt,gjør den ikke det er det nok en overledning mellom høytaler og spiller, sjekk iso-plugg o.l;) er det ingen av de over tror jeg du har kortsluttning innvendig i spilleren, vis spilleren er ny kan du sikkert reklanere;) håper det var til litt hjelp;) lykke til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 har ingen høytalere som drives rett fra spilleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Har du bruksanvisning? Prøv å koble vekk strømmen ifra spiller. (f.eks å ta av minusen på batteriet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 samme skjedde på min kenwood. Det betyr at strømmen går til jord et sted. Jeg bare kobla fra suben på subutgangen bak spilleren og satte den inn igjen og da var alt i skjønneste orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 fant ut av det. Jeg hadde koblet ut forsterkeren på spilleren, og ledningene lå løst bak der. Når strømmen gikk så forsvant alle innstillingene, så da gikk det strøm fra høytalerledninger til jord. Var bare å ta de vekk å resette den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå