Kobar Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 har hatt endel problemer med varmeapparatet på en 318is e36 -93mod, først gikk den bare på full gass, da skiftet jeg motstand inni luftekanalene, da funker den fint på alle hastighetsjusteringer, men når det gjelder varmereguleringen, så styrer den seg selv når jeg kjører en lengre tur med bilen, og den blir normalt varm, så blåser det varmluft hele veien i bilen, uansett om bryteren er vridd over på blått! eneste mulighet er jo å slå av vifta, men sjansen er stor for at det dugger på vinduer ute i regnvær og pasasjerer i baksetet... hva er galt, og hva bør skiftes? fikk tips engang om en slags føler/bryter som ligger framme ved viftemotoren under panseret, har ikke sjekket opp dette.
Dirty Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Sitter en "føler" vis jeg kan kalle det , det i torpedeveggen rett under bremsekraftforsterkeren. og i den sitter det et stempel som stenger å lukker vannnet når du tar på kalt og varmt. vis den har " hengt seg" på Åpen Stilling. så blir det bare varmluft i coupen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå