///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 verdens dårligste bilde da... men hvis det er de røde, så er den ene på håndbrekekt og den andre er bremseklosslitasjevarsler...
saevik Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Ja veit, grunnen til at det er dårlig er sikkert fordi selger ikkje vil at eg skal tenke så mye over at klossene er slitt..
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 hehe men kan også være at følerene er ødelagt skjer ganske så fort... hehe... men hvis du vil se på bilen, kan du jo bare se/føle med fingeren på klossene og skivene... se etter ugjevnheter og kanter
saevik Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 jepp eg veit, men tenkte eg bare skulle høre før eg tok turen får å kjikke..Kan jo vær han alt har skiftet klossane..
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 mhm... sitter en føler foran få venstrekalipere, og en bak på høyre... koster 150 kroner pr, så er jo ikke så veldig lykke til med kjøp
saevik Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 cab ja, men har ikkje fått svar fra selger om det er bare å komme..
R Andersen Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Det kan vel hende selger bare har vridd om nøkkel til første hakk, da lyser vel de lysene selv om det ikke er noe galt, og de slukkes når man starter bilen.
saevik Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 rimeli sikker på at turtalet ikkje står på 0 der;)
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Det kan vel hende selger bare har vridd om nøkkel til første hakk, da lyser vel de lysene selv om det ikke er noe galt, og de slukkes når man starter bilen. nope... gjør ikke det på min i hvertfall... og ingen andre jeg har sett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå