jensemann23 Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 På den "nye" panseret mitt er det noen ledninger som kommer ut sammen med slangen for spylervæske. Hva er det til? Varme i dysene? 4 stk ledninger.
jensemann23 Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 hva er vitsen med det? Spylevæske fryser da ikke...
peder87 Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 spyleveske kan da fryse den:P er kjekt med varme i dem for da kan du tine ruten for is med spylevæsken funker dårlig iallefall uten varme.. har prøvd med og uten varme så...
jensemann23 Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 oki, så varmen er såpass kraftig at spylervæsken som kommer ut blir varm?
yxrkt Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 på den forrige bilen min la det seg alltid is på dysene. så det er sikkert for å unngå det..
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 tenk deg når du kjører og det er 2 cm is på bilen etter den har stått ute... da er det greit når dne smelter og slipper å skrape
bmwhans Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 tenk deg når du kjører og det er 2 cm is på bilen etter den har stått ute... da er det greit når dne smelter og slipper å skrape du kvitter deg gjerne med de 2 cm med is FØR du begynner å kjøre da.
bmwhans Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 er det ikke ruta vi snakker om eller? du skraper sjelden dysene håper jeg? du snakker lengre oppe her om å slippe å skrape.. regner med det er rutene?
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 ja, men det er greit når det snør og er kaldt, så får du hjelp av spyleveska når du skal viske etterpå... men nok om det...
Dirty Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 godt vi slipper det på 8 måneder Du ble eid der mysild, viste ikke du skrapte panseret for is
bmwhans Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 ja, men det er greit når det snør og er kaldt, så får du hjelp av spyleveska når du skal viske etterpå... men nok om det... nok om det ja, men jeg tror du prata deg litt bort der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå