caaatooo Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Dette blir kanskje litt på kanten av hva forumet er ment å omhandle, men jeg tar meg den frihet likevel Vurderer å kjøpe med iPhone, da 16GB utgaven. Har ett par kompiser som har 8GB, og de er greit fornøyd med sine; fungerer tålig stabilt og har (hittil) ikke hatt noen kræsj på sine. Likevel har jeg hørt om flere som har blitt grundig plaget. Derfor lurer jeg på hva dere som brukere har erfart med disse? Hva er genialt med dem, hva en minusene og hva kan irritere deg noe hinsides ved disse? Det mest irriterende jeg kan sette fingeren på er at den er stor og klumpete, man kan ikke lagre meldinger enkeltvis (men nå finnes det visst et program for dette også), men verst av alt; det er vanskelig å skrive SMS mens man kjører bil... Lurer også på om iPhone er kompatibel med tilsvarende enheter som en vanlig iPod, slik at man kan bruke dem via stereoanlegget i bilen..? Pøs på med erfaringer! Moderatoredit (Fredrik): Ja... du har helt rett i at denne tråden er over kanten i forhold til hva vi normalt diskuterer i dette forumet. Hvorfor ikke bare skrive slike innlegg i Tulletråden... eller i det minste i stereoforumet... så slipper du at tråden blir slettet eller stengt ?...
BMW_Racing Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 ufattelig stilig telefon, Er ikke 100 % oppgående MMS aplikasjonen enda. Men det er ikke lenge før det er fixet.
Dirty Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 oppsprita bærumsklyse telefon. Mye galt med de så ville iallefall å ventet til de ble tatt inn til landet. og iallefall ventet til den nye versjonen med 3g og mms
-Lasse- Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Jeg kjøpte min i høst og har aldri hatt noen problemer. Før jeg fikk denne byttet jeg telefoner annenhver måned.. This one is a keeper! Helt konge - rett og slett! Anbefales
-Lasse- Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 ufattelig stilig telefon, Er ikke 100 % oppgående MMS aplikasjonen enda. Men det er ikke lenge før det er fixet. mms funker helt fint både inn og ut hos meg.. har telenor. har hørt de med netcom sliter litt.
Eksos Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Om jeg så fikk en iphone slengt gratis etter meg, hadde jeg umiddelbart lagt telefonen ut på qxl til høystbydende.. Liker ikke telefonen i det hele tatt, men kjekk å ha som en gadget Touchskjerm er kult, men langtlangt ifra praktisk.. Hva gjør du dersom du kjører bil og skal svare på ei melding? Og den dagen iphonen ikke fungerer lenger, hva gjør du da? Bare å hive den i dass.. Men, i forhold til pris får du en ganske kurrant mobil/musikkspiller, bare så kjedelig at kameraet suger, og at garanti ikke eksisterer. Jobber på telebutikken, og bruker selv en Nokia N95 8gb, funker fjell
vetu03 Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Har ikke store kunnskapen om Iphone, men har hatt telefon med touchscreen før.. Er tøft først tida, men så går du drittlei. Men det var en kjedelig telefon da.. hehe, og funket faktisk dødsbra og skrive meldinger når jeg kjørte.. Men tok lang tid før jeg fikk det til.. Blir jo vant til det etterhvert, men upraktisk er det jo også.
-Lasse- Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Å skrive sms når en kjører bil er jo idioti uansett hvilken telefon man har.
Eksos Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Å skrive sms når en kjører bil er jo idioti uansett hvilken telefon man har. Like mye idioti som for eksempel å skifte sang på cd-spillern.. Er du dreven sms skriver ser du jo ikke på telefonen når du skriver meldinger, dette må du med touch..
Gjest Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 har aldri følt sms-skriving som en særlig risiko bak rattet. Prøvde å ta av meg genseren en dag, mens jeg tok en stygg forbikjøring. Det var litt verre kan du si.
-Lasse- Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Å skrive sms når en kjører bil er jo idioti uansett hvilken telefon man har. Like mye idioti som for eksempel å skifte sang på cd-spillern.. Er du dreven sms skriver ser du jo ikke på telefonen når du skriver meldinger, dette må du med touch.. Greit nok at det er enkelt for sms-horer å skrive uten å se på telefonen. Men for den vanlige mann i gata som ikke har like høyt forbruk av tekstmeldinger som en fjortiss, kan jeg ikke se at å skifte sang på cd-spilleren og taste "hva skal vi ha til middag i dag, kjære?" på mobilen er samme greia.
caaatooo Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Takk for mange gode svar, folkens! Svarene er langt på vei slik jeg forventet meg; noen liker "telefonen" godt, mens andre ikke synes særlig godt om den. Kan være enig i at den har enkelte mangler, men disse er ikke så vesentlige for meg. 3G innebærer ved raskere internett (og sending/mottak av data, bl.a. ved MMS), så det kunne vært litt kjekt. MMS funksjonen er jo trådt i kraft for fullt. Hmm.. vrient valg, dette Det eneste som er sikkert er at jeg skal ha pengene mine igjen for min to måneders gamle SE K850i, som allerede har vært to ganger inne til reperasjon.
Eksos Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Når det gjelder sony ericsson og feil, troner de på toppen av verstingenne.. Helt klart mest feil på SE, mens Nokia har generelt lite feil (Kilde: Tar imot telefoner som skal på service)
Anbefalte innlegg