Bee2 Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Noe anning om hvor jeg kan få tak i den i Norge. Har prøvd GS bildeler uten å lykkes.. https://www.koed.dk/2.2.asp?billede=532 ... 54798&nr=1
Bee2 Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Prøv og snakk med Hella ... oki, synes du koed er greie i pris, koster mer å sende den enn det den er verdt..
Bimma /// Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Eg synest koed er greie på pris ,, Har sjøl innkjøps pris på bmw sjappa her i byn p,g,a sjefen min eiger den , men koed har ofte ting som er masse billigere ... Veit ikkje ka prisen på dette er ..
Dr_S Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Bare send geir ove eller fredrik der nede en mail (de er norske), så fikser de en annen frakt hvis varen du skal ha er av en slik størrelse at den kan sendes som vanlig brev. (Rett i postkassen) Har selv gjort dette flere ganger på småtteri..emblemer, blinklys osv.
Bee2 Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 Sånn da har jeg sendt fredrik mail. håper det blir bra, har egentlig lyst på de LED lyktene bak til bimmern men er litt skeptisk. Skal snart mekke en tråd om bilen om ikke lenge bare jeg får ta noe bra bilder først, så kanskje noen kan hjelpe meg med å velge hvilket eller hva jeg bør gå for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå