Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det henn. Ser scheidmann har slikt "teppe" til å legge om rundt, men kunne heller tenke meg en ferdig box.

noen websjapper som selger slikt?

Skrevet

jer har teppet... ikke noe stress :-P

funker fint det, blirbare litt såri fingrene av å brette kantene,,,kan anbefales hvis du ikke vil ut med allverdens :-)

Skrevet

Kan jeg bruke det orginale luft rørt som er til orginal boxsen. Tenker på avstand å slikt. Eller bør jeg kjøpe en svart plast trakt og strippse fast alu "rør" og dra opp til filtret, eller ha begge deler ? Var jo ikke akkurat heldekkende den powerblanket'en til scheidmann heller da, + at den koster 420.- litt drøyt spørr du meg. Vil jo helst ha noe som dekker rundt hele filteret så det ikke kommer varmluft inn der.

Skrevet

Skjekk innlegget i tråden her til Ad|oS.

En slik "boks". For og ta den delen, det er egentlig ingen boks. Det er kun en avskjerming mot motor (varmluft). Får det sikkert i flere varianter, men de jeg har sett hittil har kun de to veggene, en mot motor og en mot torpedo, så du da får 2 vegger. Fram mot lykt og mot forskjerm er det ingenting. Så er egentlig filteret som kommer "nærme " lyktene, avhengig av størrelsen selvfølgelig. Veggene er såpass høye at du får ikke den rent store klaringen mellom panser og "boksen". En god avskjerming mot varmluft

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...