Endre87 Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Skulle hatt noen deler til min Pre-Facelift E30 Skulle hatt: - Forlykter ( Orginale DE-Lykter, Sorte DE-Lykter eller Angel-Eyes i bra stand ) - Baklykter ( Sorte i god stand ) - Riger Infinity Sidesjørt ( Bra stand ) - Sport stoler i Sort Skinn ( I bra stand ) - Bakerste del av gulvmatte ( Den som går opp til baksete i mørk grå ) - M3 Speil - M-Tech 2 Vinge Mvh
Noland1 Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Skulle hatt noen deler til min Pre-Facelift E30Skulle hatt: - Forlykter ( Orginale DE-Lykter, Sorte DE-Lykter eller Angel-Eyes i bra stand ) - Baklykter ( Sorte i god stand ) - Riger Infinity Sidesjørt ( Bra stand ) - Sport stoler i Sort Skinn ( I bra stand ) - Bakerste del av gulvmatte ( Den som går opp til baksete i mørk grå ) - M3 Speil - M-Tech 2 Vinge Mvh Har 2 stk m3 speiler ikke el.grå i bra stand 800.- Har også helt nye baklykter men de er blanke oppe og røde nede.(1000.-) +Frakt...
Aroid Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 jeg har m-tech 2 bak spoiler. aldri brukt. hva ville du gi for den?
Endre87 Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 Skulle hatt noen deler til min Pre-Facelift E30Skulle hatt: - Forlykter ( Orginale DE-Lykter, Sorte DE-Lykter eller Angel-Eyes i bra stand ) - Baklykter ( Sorte i god stand ) - Riger Infinity Sidesjørt ( Bra stand ) - Sport stoler i Sort Skinn ( I bra stand ) - Bakerste del av gulvmatte ( Den som går opp til baksete i mørk grå ) - M3 Speil - M-Tech 2 Vinge Mvh Har 2 stk m3 speiler ikke el.grå i bra stand 800.- Har også helt nye baklykter men de er blanke oppe og røde nede.(1000.-) +Frakt... Var da evi dyrt da når jeg får speil for 450kr fra koed og de lyktene for 890kr helt nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå