niklas77 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 Selve lakkeringen er gjort veldig bra den, er jo fargevalget her som ikke har vært helt vellykket.... Derfor jeg lurer på om det er andre her som har vært borti samme type problem ? Da spesiellt med tanke på hva jeg kan kreve av utbedring ? Hvilke forpliktelser stilles til verkstedet, er det godt nok at fargen er i "nærheten" av den originale ?? For info er jobben utført av Jæger i Bergen, men de bruker ett eksternt verksted for karrosseri/lakkering...
niklas77 Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Au, dette såg ikke bra ut... Huff. Vet ikke hva man kan gjøre eller kreve i en slik situasjon. Jobben de har gjort er vel bra, men skjønn ødelegger helhetsinntrykket av bilen. Hadde ikke gitt meg uten kamp når resultatet er som hos deg i hvertfall. Ønsker deg lykke til og hold oss oppdatert. Klaget til verkstedet og fikk medhold i att dette ikke var bra utført. Var å hentet bilen idag, de lakket bilen på nytt, nå er det full match og jeg kan ikke se noen forskjell på ny og gammel lakk, fornøyd
E46Johnny Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Fikk bytta panser på min E46 for to årsiden, nå flaser det igjenn. Men lakering var finere en orginal, fargen matcha 100% men betydlig mindre tendenser til appelsin skrall på nye lakken. Er dette som dere opplever rust som går dypt? Gravrust/hull Bilene skal jo være galvanisert! På min så var det lakken som flassa i panserets fremre nedre kant, den som ligger på gummilista på front fanngeren. Antydningen til rust kunne jeg fjerne med fingen. Jeg ble fortalt at dette kom av en kjemisk reaksjon mellom lakk og fugemassen som ble brukt, og at dette var fiksa nå. Aner vi en mersedes tendens her? (Produksjonsfeil)
niklas77 Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 Flasser lakken altså ? hørest rart ut at omlakkeringen var bedre enn original det som var på min var små hevelser i lakken under panseret, omtrent rett ovenfor hovedlyktene. Det var ikke på noen måte brutt gjennom lakken men ble fortalt at det ville skje innen ett par å om det ikke ble behandlet/skiftet panser.... Jeg ble også fortalt at det var en kjemisk reaksjon mellom lakk og en fugemasse som var brukt, det stemmer nok. såvidt jeg vet er ikke panseret galvanisert, da ville jo ikke det rustet så lett.... E46 er vell del-galvanisert, antar understell er det som er behandlet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå