Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har for litt siden kjøpt meg en 1999 Bmw E46

Har i det siste merket en suselyd fra høyresiden bak. Men har jekket opp bilen og finner ut at det kan ikke være hjulagret som er gått. Ingen slart eler ulyder år jeg "bryter" på det.. Så det jeg lurer på er hvor kan den da komme fra? er det noen andre lager, diff eller noe annet som er slitedeler på disse bilene? kan også være bare hjulstøy med syns det virker litt rart siden jeg er fast bestemt på at det kommer fra høyresiden bak når jeg kjører bilen. Trodde først det var lagret men nå er jeg i tvil.. noen som har vært borti noe lignende eller har noen innspill?

takker for alle svar....

Skrevet

Har en 1999 modell 318 E46

Ja døren er lukket:P vet ikke helt om det er trommelen eller va det kan være.. det som er problemet..

Skrevet

Kan være trommel, slitte lager, diff osv. Start med å se om det er trommelen. Ta å trill bilen slik at du hører lyden også ta håndbrekket forsiktig opp og hør etter forskjell. Kan rett og slett være mye støv i trommelen, slitasje på den o.l. hvis det er den så prøv å slakk justeringen på håndbrekket litt.

Skrevet

lyden er der bare når jeg kjører... hører ikke noe om jeg bare triller bilen.. hører den liksom bare rundt 2000 omdreininger. Og er ikke trommel bak på min...

Skrevet

Kan du prøve å beskrive lyden nærmere?

Har bilen gått langt? Kan være dårlig hjullager, slitte/dårlige bremseklosser, osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...