Aama_Racing Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg 2 10" Alpine SWE-1041 subber av en kompis. men jeg lurer på hvilken kasse er best i en e34? vurderer sterkt bandpass kasse, men er litt usikker på hvordan den fungerer? har noen av dere tegninger til ei slik kasse så hadde det vært kjempe om dere sendte til meg:) Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Har du skiluke, kan du bygge ei kasse der elementa trøkker inn i bilen derifra og at det er tett imellom kassen og bagasjerommet. (slik at all trøkket kommer inn i bilen) Håper du forstod forklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiReSt Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 tok ut skilposen og armlene nettop av min bil, satt inn en 12" bass kasse der, foreløpig er den bare stående på bagasjerommet presset opp i luka. Men funker jævlig bra. tenkte jeg skulle på festa den bedre og tetta igjen mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg 2 10" Alpine SWE-1041 subber av en kompis.men jeg lurer på hvilken kasse er best i en e34? vurderer sterkt bandpass kasse, men er litt usikker på hvordan den fungerer? har noen av dere tegninger til ei slik kasse så hadde det vært kjempe om dere sendte til meg:) Mvh Marius jeg har prøvd en del kasser i E34 å rekomenderer bandpasskasse da du vil få ALL trykk inn i bilen, noe som bruker å være et problem med bl,a portet kasse, men d er riktig d som blir sagt her om at tetter man skikkelig rundt kassen, slik at all lyd kommer inn i bilen så kan d bli bra, men som sagt så ville jeg prøvd ei bandpasskasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg 2 10" Alpine SWE-1041 subber av en kompis.men jeg lurer på hvilken kasse er best i en e34? vurderer sterkt bandpass kasse, men er litt usikker på hvordan den fungerer? har noen av dere tegninger til ei slik kasse så hadde det vært kjempe om dere sendte til meg:) Mvh Marius jeg har prøvd en del kasser i E34 å rekomenderer bandpasskasse da du vil få ALL trykk inn i bilen, noe som bruker å være et problem med bl,a portet kasse, men d er riktig d som blir sagt her om at tetter man skikkelig rundt kassen, slik at all lyd kommer inn i bilen så kan d bli bra, men som sagt så ville jeg prøvd ei bandpasskasse Da blir det nokk det jeg kommer til å bygge. men etter hva jeg har lest, så skal trykk kasse ha 35.4 Liter, finnes det noen måte å regne om til båndpass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 bandpass er da litt vanskelig i forhold til andre kasser, så d er greit om du får alpine eller noen andre med et skikkelig program til å regne d ut for deg og du må være meget nøye når bandpasskassen skal settes sammen da den er meget følsom får feil margin, d er dette som gjør at mange ikke bygger denne type kasse, men man får igjen for d da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå