Robin_77 Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Har en 2005 modell Husabeg FS450C (competitione) supermotard. Dette er en sjelden og rå utgave. Sykkelen har gått fattige fem timer og fremtrer dermed som NY. Kjøpte sykkelen for 85.000,- i fjor sommer, og har kjørt max en halv time med den. Sykkelen byttes gjerne i en BMW eller annet morro. Ta kontakt på mail for bilder og info robin_antonsen@hotmail.com Mellomlegg mulig begge veier.
Spiritus Sancti Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 OT, men hvem kjøper en så rå og dyr sykkel og kjører 5 timer med den?
Robin_77 Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Skrevet Mai 11, 2008 He he,, du kan så si, hadde noen kroner til overs i fjord sommer og fikk så veldig trua på Motard etter jeg fikk prøve noen runder på en gocart/motardbane i Molde, og da var saken `KLAR` en sån måtte jeg simpelten bare ha!.... Men etter jeg begynte å kjøre langtransport, et par uker etter jeg kjøpte motarden, så har det vært dårlig med tid til å bruke den. Ettersom tiden har gått har også interessen for Motard desv falmet litt..... Men interessen og entusiasmen for BMW blomstrer 24t i døgnet....he he..
Johnny Bravo Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 Men du er IKKE interresert i snøscooter?... Ski-Doo mxz800x 2003 mod. med diverse trim og grovere belte... Er ikke lenge til snøen er her igjen vettu! Se i signaturen min Du holder ikke tilfeldigvis til på Averøya? Isåfall så har jeg pratet med deg før
Robin_77 Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Skrevet Mai 11, 2008 Hørtes rått ut..., men det er desv ikke så mye snø å skryte av på disse kanter av landet.... så jeg får jo ikke mulighet til å bruke en snøscooter desv.... Holder ikke til på Averøya, jeg holder til like ved BUD..
Johnny Bravo Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 hmm.. jeg var å la asfalt hos en med en slik sykkel i fjord en gang. BMW frelst kar Mente det var på averøya, men det er mulig jeg roter Uansett så ser jeg det ligger en slik sykkel på tinde.no og der er det bilder fra den plassen jeg la asfalt sorry for OT i salgstråden din forresten...
Robin_77 Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Skrevet Mai 11, 2008 ja d kan stemme, jeg la faktisk asfalt i fjor sommer/høst....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå