Bmwgutten Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Nytt eksos Noen kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Må vel få si at det er en veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Ikke dumt, men du må få den ned på bakken litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 enig med ad|os... og kanskje en svak toning av ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Likte bilen eg... E ganske svak for den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Takk takk Å få den nærmere bakken er jeg usikker, da veien der jeg bor er elendig om vinteren... Astri: Liker fargen jeg også. Veldig pent når sola skinner på. Fargen er Montrealblau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Kenneth Thorsø Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Hei Bmwgutten pen bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
/// Bmw 4Ever \\\ Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Meget pen e39 med fine felger. Det du kunne gjort er og fått den litt lenger ned, og fått på m5 e39 stylinga, blir veldig hel og pen finish, dessuten blir det drit tøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Da har jeg levert bilen til lakk verkstedet for montering av rieger kitet samt ta rustbehandling og skifte dørhåndtak. Skal hente etter helga så det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 Tok turen innom lakkverkstedet for å ta en titt. Der stod bilen uten front/bak fanger. De har tatt rustbehandling og det så bra ut... Forskjerm og bak skjerm på venstre side samt en del av koffertlokket har fått nytt lakk. Det ble pent Forhåpentligvis blir bilen ferdig på mandagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 Flott Bimmer Synes at den vil få bedre utseende og litt Bad look hvis du senker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Da har jeg hentet bilen idag. Resultatet ble bra syns jeg. Ble en fin forandring. syns det ble litt lav så bilen blir ikke senket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Bildene er tatt av mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 veldig pen bil! med riktig farge og kule felger men to ting! hvorfor står M3 skjørtene feil vei? og den bakfangeren trekker ned den ellers veldig fine bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå