Gå til innhold

Pulserende lys på E39.. merklig problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E39 540.. Ganske ofte kan jeg legge merke til at alle lysene på bilen pulserer. Det er som om den får litt for lite spenning... veldig snodig.. noen som har vært borti noe slikt før? Det er ikke så veldi ille, men nok til at du legger merke til det, gjelder alle lampene rundt hele bilen!

Litt vanskelig å forklare men forestill deg en lyspære som holder på å gå, men kommer på igjen og av og på osv... :P

Skrevet

Begynner dynamoen din og bli dårlig, eller batteriet begynner og ta kvelden? Det kan ofte føre til de symptomene du nevner der. Spesielt dynamoen kan gi de symptomene du nevner.

Skrevet

Tviler på det blir borte, jeg har nylig skiftet front selv med faceliftlykter++... hjalp ikke noe. Men siden du har det kun på ett lys kan jo det kanskje hjelpe.

Skrevet

Prøv en reset på elektronikken,minus på batteri av i 30 min,begynner dynamo å lade dårlig så kan du stå foran en vekk i mørket,sett på fjernlys og rus bilen,hvis lyset blir merkbart sterkere og svakere når du slipper gassen har du dårlig lading på dynamo.

Skrevet

Lyset har ingen innvirkning på om jeg gir gass eller ei.. har prøvd det:) Virker som om den lever sitt eget liv mht. den lysblafringa.. kan prøve å nullstille elektronikken da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...