Gjest Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Har en E39 540.. Ganske ofte kan jeg legge merke til at alle lysene på bilen pulserer. Det er som om den får litt for lite spenning... veldig snodig.. noen som har vært borti noe slikt før? Det er ikke så veldi ille, men nok til at du legger merke til det, gjelder alle lampene rundt hele bilen! Litt vanskelig å forklare men forestill deg en lyspære som holder på å gå, men kommer på igjen og av og på osv...
viplash Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Begynner dynamoen din og bli dårlig, eller batteriet begynner og ta kvelden? Det kan ofte føre til de symptomene du nevner der. Spesielt dynamoen kan gi de symptomene du nevner.
H4kon Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Mitt høyre grøftelys gjør det samme ikke noen av de andre, skal se om det blir borte når jeg bytter til M5 fanger.
Gjest Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Tviler på det blir borte, jeg har nylig skiftet front selv med faceliftlykter++... hjalp ikke noe. Men siden du har det kun på ett lys kan jo det kanskje hjelpe.
bjalle Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Prøv en reset på elektronikken,minus på batteri av i 30 min,begynner dynamo å lade dårlig så kan du stå foran en vekk i mørket,sett på fjernlys og rus bilen,hvis lyset blir merkbart sterkere og svakere når du slipper gassen har du dårlig lading på dynamo.
Gjest Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Lyset har ingen innvirkning på om jeg gir gass eller ei.. har prøvd det:) Virker som om den lever sitt eget liv mht. den lysblafringa.. kan prøve å nullstille elektronikken da:)
bcrazy Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Hadde samme problem på min 520. Ny regulator/børster løste problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå