Anderslien Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Jeg skal kanskje kjøpe meg noen facelift lykter til min E39 nå. Fant et par på GS som var billige. Kampanje på de. Er disse beregnet for original xenon? Og når det står uten tenner, er altså lykta komplett med pærer, men du må ha xenon ballasten selv? Fordi jeg har jo xenon på bilen jeg kan bruke. Noen som har kjøpt disse? Dette står det: ANE39243 Frontlykter E-39 "Angel Eyes" sort (xenon uten tenner) Pris 3.990,00 kr. (3.192,00 kr uten mva) 28.5 Sett på lager. Kampanje fra 14/03/08 til 20/06/08. Ordinær pris 4,987.50 kr (inkl. mva) Info: Må ha ny type xenon tenner 9/98- Bilde: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/8020.jpg
Gjest Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Har selv brukt de flere ganger, men er litt knot om du har xenon fra før.. jeg måtte bytte hele den gamle infatningen over i den nye lykta for å få det til. Resultatet ble bra men det var mye jobb. Har også importert litt av de lyktene selv og er samme problemet der. Men flotte lykter med pent lys i ringene.. Går sikkert an å finne en smidigere måte å få lys i hovedlysa. Ledninga som går fra xenontenneren passer ikke skikkelig på de nye lyktene, derfor måtte jeg flytte over mye deler fra de gamle lyktene. Håper der skjønte;)
Anderslien Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 Har fått tak i nå, så steng denne topicen. Takk for svar
Galldrian Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Har fått tak i nå, så steng denne topicen. Takk for svar Kjøpte du de fra GS? Følgte det med installasjonsinstruksjoner?
Anderslien Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 Nei, jeg skaffet selv fra USA. Bare ettermonterte xenon innsatsen min. Kan skaffe til deg også. Koster 2500kr for et par. Send PM ved interesse Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå