Oderschvank Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Hei. I går sprakk radiatoren på bilen pga. for høyt trykk, så vi byttet radiatoren, men vi får nå ikke luftet systemet, så vi begynte å se på vannpumpa/termostaten. På den ene gummislangen som går fra øvre del av radiator, og inn til motoren satt det 2 følere, men det viste seg at disse var ettermontert, og jeg har ikke peiling på hva de kan gå til, fulgte ledningene fra følerene, og de endte opp i en relëboks med 3 releer inni. Noen som har noen ide om hva dette kan være? Gjerne det har blitt lagt opp til el.drift av vifta? Releboksen der hvor ledningene ender opp: Gummislangen hvor følerene sitter:
Sir Hofstad Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 I allefall ikke org. Er en brakett med noe som ser ut som org følere. Hvorfor de skulle trenge 3 rele for å kjøre en vifte er litt uforståelig for meg. Er ikke flyttet noe relestyring dit ned?
Oderschvank Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 nei ikke flyttet noe, tok med den gummislangen med følerene på til bavaria her i stavanger, og de forstod ingenting.
TheBirg Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Få fjernet den shiten og gå for orginalt ! Det funker faktisk.
Oderschvank Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 kan ikke bare begynne å røske ut følere og releer jeg ikke vet hva går til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå