Bushnell Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 mye koster det ca for å få tatt diagnose test på merke verksted? min fjusker også men det er på lavt turtall og når den er lunka, når den er varm går den helt fint
Dirty Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 har den vært slik siden du fikk den ? orket ikke lese igjennom alle innleggene så bruker du 328 dyser ? eller 325 ? du må bruke 325 dyser vis du har 325 innsug!
carlhaakon Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 har den vært slik siden du fikk den ? orket ikke lese igjennom alle innleggene så bruker du 328 dyser ? eller 325 ? du må bruke 325 dyser vis du har 325 innsug! jeg kjøpte bilen nå så den har vert slik hele tiden, vet ikke om det er 325 dyser eller 328 men det kan jeg finne ut
bård Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Hvis de har satt på 325 innsug så harde vel satt på rett fuelrail med dyser vil jeg tro. Men husk at en 1997 mod motor faktisk har blitt ca 11 år gammel nå for tida:)
carlhaakon Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 Hvis de har satt på 325 innsug så harde vel satt på rett fuelrail med dyser vil jeg tro. Men husk at en 1997 mod motor faktisk har blitt ca 11 år gammel nå for tida:) har vertfall spurt forje eier så venter på svar om det nå motoren er i veldig bra stand til og vere så gammel men skal se over alt av motor og bytte ut alt av deler som er slitt
elling Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 En diagnose vil antakelig fortelle deg det meste du lurer på - før du begynner å skru.. spesielt kamsensoren vil du få beskjed om, eller feil lambda-verdier/problemer. Ikke sikker på hva bytte av innsug/fuelrail har å si for en diagnose, mulig noe elektronikk får feil signaler/verdier i forhold til forventet. Ang. pris på diagnose - dette varierer veldig fra verksted til verksted.. er det er hyggelig verksted skal de ikke ta mange kronene for en "quick test", som gir deg feilutskrifter på det meste. Skal du ha en raddering av feilminne, og komplett test, tar det fort en halvtime, og koster litt mer..
carlhaakon Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 En diagnose vil antakelig fortelle deg det meste du lurer på - før du begynner å skru.. spesielt kamsensoren vil du få beskjed om, eller feil lambda-verdier/problemer.Ikke sikker på hva bytte av innsug/fuelrail har å si for en diagnose, mulig noe elektronikk får feil signaler/verdier i forhold til forventet. Ang. pris på diagnose - dette varierer veldig fra verksted til verksted.. er det er hyggelig verksted skal de ikke ta mange kronene for en "quick test", som gir deg feilutskrifter på det meste. Skal du ha en raddering av feilminne, og komplett test, tar det fort en halvtime, og koster litt mer.. er jo like greit og bytte alt fra luftfilter, bensin filter, plugger og slike ting da skader jo ikke på bilen, men diagnose skal jeg ta så fort jeg har muligheten så da for vi se hva det blir til.
carlhaakon Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 da har jeg snakket med tiligere eier og det sitter 325 innsug med 328 dyser så da vil jeg tro dette gjør at bilen sperrer på 5000?
336mik Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Er det noen måte å tilbakestille hjernen på selv da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå